2013. október 6., vasárnap

Rendben mennek a dolgok mennek a dolgok rendben

Hétfotol szerdàig elhagyott a szerencsém ezért minden reggel valamit lekéstem, vagy rossz buszra szàlltam vagy nem volt érvényes jegyem. Aztàn csutortok reggel ugy dontott dràga jo baràtom, hogy visszatér hozzàm legnagyobb oromomre. Igy màr mentek a dolgok rendben.

Az oràk is haladnak, tanulni sokat kell. Pontositok, nagyon sokat!

Hétvégén meglàtogatott Szilvia Rennesbol és Csinibaba (film) hétvégét tartottunk .  Szombaton turistak voltunk (leginkàbb konyvesboltokban. Végre valahàra megtalàltam John Irving egy konyvét amit màr nagyon régota keresek!!), este pedig Raffaelre és Elisere ( unokatesoim) vigyàztunk. Vasàrnap tanulàs volt aztàn Szilvi visszatért Bretagneba, én meg Clamartba.

Sajnos most csak ennyit tudok irni; a hét nem volt olyan izgi, remélem a jovo hét jobb lesz.

Puszi, olelés!

ps.:Azoknak akik 3-àn és 5-én szulettek pedig innen is mégegyszer Boldog szulinapot!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése