2014. február 12., szerda

Clamart-Pàrizs-Beauvais-Budapest-Kalocsa-Budapest-Beauvais-Pàrizs-Clamart



  1.  Fejezet avagy karàcsony, Budapest ésatobbi 
  2.   Fejezet: Vizsgàk, vizsgàk, vizsgàk
  3.  Fejezet: Ujra oràk avagy vissza a valosàgba
  4.  Fejezet avagy kérdezzetek! 
 Elso fejezet

December 19-én, csutortokon két vizsga utàn hazarepultem. Csupàn 3 honapot voltam tàvol, mégis olyan volt mintha màr évek ota nem lettem volna otthon meg olyan is mintha csak 1 napra mentem volna el. Alig birtam ki ezt a két oràt csak arra gondoltam, hogy mindjàrt otthon leszek. A reptérre kijott elém az ocsém Ede, anya és a mamikàm! Nagyon orultem nekik, és otthon a legeslegjobb és legfinomabb és màr oly àhitott husleves vàrt ràm amit bekebeleztem. Majd valaki kopogott az ajton és talàljàtok ki, hogy ki volt az! (én kitalàltam) a Lauuu!!! Szoval jo kis fogadtatàs volt! Màsnap mindenkinek dolga volt, ugyhogy egyedul voltam és kihasznàltam ezt a kis idot mindenféle dolgok elintezésére, mint bemenni a Poliba (http://poli.hu/wp/)  talàlkozni és beszélgetni mindenkivel akit ott szeretek és még oda jàr vagy ott dolgozik, valamint elmentem enni a Lauék éttermébe ( Don Francesco, Mészáros u. 12., Budapest, 1016) (gombàs gnocchit, egyetek ti is, nagyon finom, meg a tiramisu is!!!) és énekelni is voltam az énektanàromnàl ami nagyon jol esett a lelkemnek. Este pedig talàlkoztam a csipet-csapatommal akik màr nagyon hiànyoztak!!!!! Bormàmorban elmentunk British Moodra tàncolni, és végre jo zenére rophattam!
Innentol rovid leszek: karàcsonyoztunk csalàdostul majd baràtokkal, talàlkoztam majdnem mindenkivel aki fontos, ettem sok finom mami és anya féle ételt, voltam Kalocsàn, koncerten, eloadàson, az unokatesoimmal, a Bogival és a Lujzival, volt Szilveszter nàlam, volt mindenféle jo, aztàn visszajottem.
 Es egy jo tanàcs, a Ryanair olcso, de nagyon sokat késik odafele 30 percet késett a gép vissza pedig màsfél oràt szoval ha ryanairrel utaztok akkor készuljetek fel!

u.i.: Boldog uj évet!

2. Fejezet

Ez nem olyan izgi, mert hàt vizsgàk voltak. Vizsgàk, vizsgàk és vizsgàk és még vizsgàk és oh még vizsgàk!

Ezek utàn volt egy hét àtàllàsi ido a vizsgaidoszak és a 2. szemeszter kozott. Szoval kihasznàltam ezt a hetet alvàsra és egyéb dolgokra. Voltam két koncerten, talàlkoztam a francia baràtaimmal, voltam moziban ahol egy nagyon jo filmet néztunk meg kedves Balatoni Fanni Floràval aki meglàtogatott. Voltunk egyutt az Orsayban, sétàltunk nagyon nagyon sokat, voltunk a Louvreban. 
Teszek fel képeket, làsd kovetkezo poszt!

3.Fejezet
Avagy ujra oràk
Szoval elkezdodott a màsodik szemeszter ( ez màr a màsodik hét). Az orarendem nem vàltozott sokat, viszont a tanàraim igen. Hàt van ahol maradthatott volna az elozo, de azért a legtobb helyen pozitiv tanàr vàltàs volt.

Most pedig 4. Fejezet avagy ti jottok!

Azt szeretném kérni toletek hogy kérdezzetek, adjatok témàkat, hogy mirol szeretnétek olvasni, képet làtni, videot làtni. Gondoltam csinàlok egy olyan videot, hogy egy nap Pàrizsban, meg irhatok bàrmirol a metrokrol, az emberekrol, zenérol, filmrol, konyvtàrakrol, autokrol, divatrol, focirol… Szoval mirol irjak nektek ?

Puszi, olelés, aufwiedersehen, Tschuss!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése